Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

 

JAKIE PRODUKTY OFERUJE SKLEP WALLFLUENT.PL?

W naszym sklepie oferujemy szeroki asortyment obrazów szklanych i na płótnie, paneli kuchennych, desek kuchennych, osłon kuchennych oraz zegarów szklanych na ścianę z oryginalnym wzornictwem.

 

JAK ODNALEŹĆ ODPOWIEDNIĄ GRAFIKĘ? 

W sklepie można skorzystać z wyszukiwarki wpisując w nią pożądane frazy lub skorzystać z utworzonych kategorii. W razie problemów z wyborem grafiki zawsze można skontaktować się z naszymi doradcami pod numerem (32)700-37-17 lub mailowo na info@wallfluent.pl .

 

JAK ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE?

Proces zamówienia jest bardzo prosty! Gdy znajdziesz swój ulubiony wzór produktu wystarczy, że klikniesz DODAJ DO KOSZYKA. Następnie wystarczy uzupełnić formularz zamówienia oraz dokonać płatności. W razie jakikolwiek problemów skontaktuj się z nami!

 

 

JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?

Opłacenie zamówienia odbywa się za pośrednictwem bezpiecznych płatności internetowych tj: PayU, kartą kredytową, kartą debetową, przelewem tradycyjnym lub za pobraniem (u kuriera).

 

 

JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

Wysyłka zamówionego produktu następuje zwykle po 1-2 dniach roboczych. Za początek terminu realizacji zamówienia uznaje się wysłanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji- Następuje to po otrzymaniu wszystkich najważniejszych informacji oraz płatności.

 

 

JAK REALIZOWANE SĄ WYSYŁKI NA TERENIE POLSKI I ZA GRANICĘ?

Realizujemy wysyłkę za pomocą firmy kurierskiej w kraju jak i za granicę. Czas dostawy zależy od kraju (wysyłki zagraniczne wyceniane są indywidualnie).

- Wysyłka w Polsce zajmuje około 1-2 dni robocze.

- Wysyłka w Europie zajmuje około 3-5 dni roboczych.

- Wysyłka do USA zajmuje około 2-3 dni roboczych.

- Wysyłka w inne miejsca może zająć około 4-6 dni roboczych.

 

 

JAKI JEST KOSZT ZAMÓWIENIA?

Cena widoczna jest każdorazowo na stronie produktu. Do każdego zamówienia należy doliczyć koszt wysyłki.

 

 

CO ZROBIĆ JEŚLI PRZESYŁKA ZOSTANIE USZKODZONA?

Jeżeli podczas odbioru przesyłki od kuriera zauważysz jakiekolwiek uszkodzenie opakowania, koniecznie otwórz ją w obecności kuriera. Jeśli został uszkodzony również produkt to koniecznie od razu sporządź z kurierem protokół szkody. Następnie prześlij go na info@wallfluent.pl wraz ze zdjęciem uszkodzenia. Po otrzymaniu zgłoszenia, wyślemy do Ciebie nowy, pełnowartościowy produkt.

 

 

W JAKI SPOSÓB ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?

Jeżeli dostarczony do Ciebie produkt jest niezgodny z zamówieniem - ma zły rozmiar, kadr, materiał lub zamówienie jest niekompletne, poinformuj nas o tym niezwłocznie! Wyślij maila na info@wallfluent.pl dołączając do niego zdjęcia wady. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, wyślemy do Ciebie prawidłowy produkt lub zwrócimy Ci pieniądze.

 

 

CZY MOŻNA ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY PRODUKT?

Sklep Wallfluent.pl oferuje 14 dni na zwrot standardowego produktu. Pamiętaj jednak, że zwracany produkt nie może być uszkodzony bądź używany. Do przesyłki zwrotnej dołącz dowód zakupu oraz swoje dane osobowe wraz z numerem konta, na który mamy dokonać zwrotu. Zwrot pieniędzy nastąpi po 10 dniach od dnia otrzymania produktu oraz niezbędnych informacji.

 

 

CZY MOŻNA ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE NIESTANDARDOWE?

Jeśli nie znajdziesz tego czego szukasz na naszej stronie napisz do nas! Realizacja niestandardowych zamówień to dla nas czysta przyjemność! Możemy zmodyfikować projekt (kolor, wzór), albo wykonać produkt z dostarczonej przez Ciebie grafiki (pamiętaj jednak, że zdjęcia do druku muszą być w jak najlepszej jakości). W razie jakichkolwiek pytań prosimy kontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta wysyłając e-mail info@wallfluent.pl lub poprzez formularz kontaktowy. Pamiętaj jednak, że zamówienie niestandardowe nie podlega zwrotowi.

 

 

CZY MOGĘ OTRZYMAĆ RABAT?

Jednorazowy rabat -10 zł można uzyskać poprzez zapisanie się do newslettera.

 

 

JEŚLI NADAL MASZ JAKIEŚ PYTANIA, NAPISZ DO NAS!